luni, 19 iunie 2017

Vladesti-Finalistii Concursului ''Valcea-colt de rai'-etapa locala 2017


    Finalistii Concursului ''Valcea-colt de rai"-etapa locala 2017 


      Poezie

    Locul I  -   Cata 23      Cls a-VI-a

Trecutul pierdut
Mama mi a spus odată
O 'întâmplare adevarata
Eu am luat o ca atare
Si mi am pus un semn de întrebare
Mi am dat seama cât de mult,
Mi ar fi plăcut in trecut.
 Sa am prieteni mulți
 Dar nu pe Facebook făcuți
 Sa ies afara toată ziua,
 Sa joc jocuri inventate ,
 Cu pietricele colorate
5 minute de desene animate
Se bucura din plin de toate
Noi in schimb pe internet,
Petrecem timp berechet
 Dar eu sper in continuare
 Ca intr - o zi oarecare
Voi avea șansa sa observ
 Si frumusețea copilăriei de atunci
Sa o înțeleg!



Roșu ,galben si albastru
Astăzi m am gândit
 Sa compun ceva mai diferit
 Poate pare complicat
Dar nu voi uita de unde am plecat
 Acolo unde tot ce a fost frumos
A căpătat un rost
Prima zi de grădinița
 Si apoi o școlărița
 Excursii nenumărate
 Toate'n locuri minunate
Locuri verzi ,aer curat
 Crezi ca nu i adevărat
 Foarte multe prietenii
 Nimic nu voi uita sa știi
Acum pe final va spun
Sunt mândra cu sunt roman!


Mama mea
 Cu ai ei ochi minunați ,
Si privirea luminata
Doar un glas am in minte
 E al tău dulce mama .
 Cum doar tu știi ce simt
 Si cum eu totul gândesc
Dar e un lucru pe care nu l ghicești
 Cât pe tine te iubesc!
 Doua mâini ce sunt muncite
 Este tot ce vreau sa spun
O rasplata in cuvinte
Tu ești lumea si pământul
Bucuria mea si trupul!



 Locul I    Andu      Cls a-II -a


 Iarna
Nu e soare dar e bine
Toti copiii sar in sus,
Fac castele de zapada
Iarna este minunata!

Este iarna si e bine
Si acum ,va spun copiii
Mos Craciun acum soseste
Cu daruri si jucarii pentru dragii lui copiii.

Iarna este magica iar copii o adora,
Si parinti striga in cor
Craciun Fericit tuturor!
Iarna magica,bine ai venit!


Florile
In gradina mea frumoasa
Am gasit un ghiocel
In coltul de langa casa 
Sta o zambila frumoasa.
Si ,in vaza mea din casa
E o narcisa ,inchisa.
In  ciresul de langa lac
Sta un liliac bosumflat.
Si-n gradina mea
Sta un toporas buclucas
Primavara a sosit
Si va spune Bun Venit!


Mama mea
Mama ,mea,ma iubeste
Ma-n drageste,ma ingrijeste
Ne iubeste,e cea mai buna
O iubesc pe mama mea!

Dimineata ma trezeste
Soarele pe geam zambeste
O iubesc pe mama mea,
Ea este viata mea!


                                                                   Desen/Pictura

                                                              Locul I   Mia 22    Cls a IVa








Locul I  Eva          cls a II a


          
                     Bibliotecara - Ciobotea Elena Maria                                                                                                        



Locul I -Video  BIGSMOKE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu